We gaan bijna weer !!

11 juli 2017

We gaan weer naar Thailand !!!

Bink is er duidelijk aan toe, hij is erg nieuwsgierig en wij zijn benieuwd naar de indrukken die hij krijgt wanneer hij zijn geboorteland ziet, hoort, voelt, proeft....etc. etc.

Graag laten we jullie deze reis meebeleven en we zullen dan ook zoveel als mogelijk verhalen en foto's met jullie delen, we vragen begrip ervoor dat we uiteraard niet alles met jullie kunnen delen, maar dit is ook om Bink een beetje in bescherming te nemen tegen rare indrukken.

Geniet mee met onze vakantie !!

13 Reacties

  1. Jurgen:
    11 juli 2017
    We gaan jullie volgen!
  2. Karin R:
    11 juli 2017
    We zijn benieuwd, veel plezier en een goede reis!
  3. Jeanette:
    12 juli 2017
    Ga jullie zeker volgen! Ben zo benieuwd naar Bink zijn indrukken en belevenissen.
    Geniet van jullie vakantie en vooral van elkaar!
  4. Tom:
    13 juli 2017
    Ga jullie zeker volgen ga nu eg genieten van je vakantie
    pa hulsh
  5. Fien en riens:
    18 juli 2017
    Geweldig dat ik jullie kan volgen dikke kus
  6. Matthijs:
    19 juli 2017
    Bink, Pien en Theo veel plezier. Leuk dat ik jullie kan volgen op deze bijzondere reis.
  7. Marco en Jessica:
    19 juli 2017
    Fijne vakantie! we lezen graag jullie avonturen dikke kus.
  8. Fien en riens:
    21 juli 2017
    Nog even dan is het zover spannend een hele goede reis en heel veel mooie dingen te beleven geniet er van een hele fijne vakantie lieverds
  9. Fien en riens:
    21 juli 2017
    Hel is bijna zo ver wel spannend wij wensen jullie een hele goede reis en een super vakantie heerlijk genieten lieverds
  10. Joke Plug:
    21 juli 2017
    Heel veel plezier en geniet er lekker van xxxxx
  11. Tries:
    22 juli 2017
    Fijne vakantie,.. goede reis ✈️
  12. Dick rietveld:
    23 juli 2017
    Fijne vakantie gaan jullie zeker volgen
    Dick en Truus
  13. Helene:
    23 juli 2017
    Hoi kanjers heel veel plezier geniet ervan, ik blijf jullie volgen. xx