Dag 3; 27-12-2021: Driving home for Christmas....

27 december 2021 - Bangkok, Thailand

Hey mensen,

8.00 uur uit bed, want om 9.00 uur zouden we worden opgehaald door de taxi om naar Pakkred te worden begeleid.

9.15 de telefoon, receptie...uw begeleider staat op u te wachten in de lobby. Hartstikke leuk, maar we hebben nog geen testresultaat ontvangen en de liften zijn geblokkeerd. Oeps....gaan we even voor u nakijken! 5 minuten later, u bent beiden negatief we sturen een lift naar uw verdieping....

9.30 rijden we uiteindelijk naar Pakkred waar we een klein half uurtje later aankomen. Ondanks dat we, door de Omikrom variant is het toch weer wat strenger geworden, geen begeleiders hebben ontmoet voelde het voor Bink een beetje als thuiskomen. Blijft ook wel erg bijzonder om op die plek terug te keren, daar waar wij Bink 9 mei 2011 voor het eerst in ons armen kregen.

Na ons bezoekje aan Pakkred zijn we even gaan shoppen, Bink had ik beloofd dat hij een paar nieuwe voetbalschoenen daar mocht kopen. Daarbij wel gezegd, kijk nu niet dat je ergens de eerste mee bent in Nederland maar de enige....uiteindelijk een paar Adidas Gamemode, in Europa niet verkrijgbaar. Af en toe luistert hij best goed naar die ouweheer...terug in hotel krijgen we een nieuwe kamer, op een verdieping waar de liften niet zijn geblokkeerd. Koffers even overgeheveld en daarna naar de Fashion Mall hier recht aan de overkant. Als we hier in 2017 hadden gezeten was ik Pientje voortdurend kwijt geweest...althans, ik had exact geweten waar ze was. In de Fashion Mall !!!

8 verdiepingen tellend warenhuis met allerlei snuisterijen, kleding, tassen, schoenen, etc etc. Voor Bink een paar nieuwe "Jeezy's" op de kop getikt en voor mijzelf direct een nieuwe bril laten aanmeten (schroefje konden ze in hotel niet fixen). Daarna door naar de McDonald's, hoort er toch een beetje bij nu we weer hier zijn.

Bink in het hotel nog even lekker gezwommen op de 8e verdieping en nu lekker op bed wat verhaaltjes inhalen voor de blog en wachten op wat morgen ons gaat brengen. 9.00 uur worden we opgehaald voor de trip naar Hua Hin, daar start net als 4 jaar geleden de echte vakantie.

Daarvandaan ga ik ook proberen voor de liefhebbers wat foto's te plaatsen.

1. Opa:
    27 december 2021
    Hoe vond bink t bezoek aan zijn kinderkamer?,
    Nog oude kindermeisjes ontmoet, vonden zij wat van bink?
  2. Fien en riens:
    27 december 2021
    Hoe vond om weer er te zijn ,en hoe vonden dat dat bink groeit was
    Verstandig dat bink die schoenen heeft uit gekozen
    Ja daar was onze pientje gek op lekker snuffelen,ojee was je bril stuk ,lekker dat onze bink lekker kon zwemmen,fijn dat jullie genieten
    Ik zie zeker er na de foto's uit nog een goede reis naar jullie echte vakantie geniet er van
  3. Koen, Jan en Ingrid:
    27 december 2021
    Jammer dat bij PakKred geen ontmoetingen waren. Mr Pramote ook niet gezien?
    Dus nog niet gek op Thais eten zo te lezen haha. Klinkt heerlijk allemaal. Groetjes en we kijken uit naar het volgende verhaal