Dag 1: lange vlucht....dus erg saai !!
23 juli 2017 - Bangkok, Thailand
Hey mensen :-)
1e dag bestaat vooral uit heel veel vliegen, rond 21.50 opstijgen van Schiphol en dan rond 13.30 (plaatselijke tijd) landen in Bangkok,
Onderweg, zeker het laatste stuk, veel turbulentie. Nog geen vliegende borden maar voldoende om het ontbijt nogmaals voorbij te voelen komen.
Eten was overigens, zoals gewend bij EVA-air, weer prima verzorgt. Avondeten (rond 23.30), rijst met gebraden kip met al vast een heerlijk pittige bite, stukjes fruit en een salade (+onbeperkt drinken). Ontbijt (rond 7.00 uur...gemakshalve nederlandse tijd) omelet kaas-champignon, stukjes fruit, yoghurt, drankjes, saucages en een ijsje (??) toe.
Ik heb het weer heerlijk naar binnen zitten werken, en kwam ook met een goed gevuld buikje aan in Bangkok.
Bink heeft zich overigens voorbeeldig gedragen, speciale oordopjes waardoor de luchtdruk beter over de oren worden verdeeld zorgden ook van zijn kant voor een rustige vlucht. Inclusief Lego Batman the movie, The Boss Baby en Minions op het schermpje....geef mij thuis ook zo een vliegtuig op zijn kamer ;-)
Groetjes, tot morgen en kijk vooral nog even bij de foto's
Theo, Pien en Bink
Foto’s
5 Reacties
-
Tries:23 juli 2017Oooooooh wat ben ik blij dat de reis is goed gegaan . Nu genieten van de vakantie. Reuze benieuwd naar het volgende verslag. Voor nu
-
Dick rietveld:23 juli 2017Ik ga het bed wel inruilen voor een vliegtuig veel plezier
-
Fien en riens:23 juli 2017Wat geweldig dat alles goed is gegaan en tof dat bink het ook reuze naar zijn zin heeft gehad ben ook benieuwd naar het volgende verslag geniet er van lieverds
-
Fien en riens:23 juli 2017Geweldig dat alles goed is gegaan en tof dat bink het ook.naar zijn zin heeft gehad ga lekker verder genieten we horen wel verder met jullie super reis
-
Karin R:1 augustus 2017Jurgen is jaloers op Bink, minion kijken!!!

