Dag 4: Mission Completed :-)
26 juli 2017 - Bangkok, Thailand
Hey Mensen,
Het is gelukt !!! We hebben er een rustig dagje van kunnen maken.
Pech is dan wel dat we niet heel veel hebben om te bloggen.
Vanochtend even lekker, tijdens een hevige regenbui, Pinokkio zitten kijken op dvd.
Na de regenbui lekker naar het zwembad hier bij het hotel met zijn drieën, waar pappa aan Bink heeft laten zien dat Bink hem echt niet hoeft te redden in een zwembad. Ik heb goed opgelet tijdens Bink zijn zwemlessen en daar pluk ik nu zelf de vruchten van ;-)
Na het zwembad nog even lekker naar de winkels waar Bink zijn spinnerverzameling weer verder uit heeft kunnen breiden met 4 (!!!) nieuwe spinners.....ter vergelijking, de spinners die hij in Nederland koopt voor € 10 per stuk, heb je hier exact dezelfde voor € 2,50.
Maar als we dat soort vergelijkingen blijven maken wordt je niet goed...bij de MacDonald's op Schiphol was ik nog € 40 kwijt met zijn drieën, hier haal ik met moeite € 10 en dan krijgen we het nog geen eens op. Een liter benzine kost omgerekend € 0,50 en een Gucci-tas € 2,50...al denk ik dat die laatst genoemde hartstikke nep is :-)
Morgen door naar Hua Hin, de taxi via de taxi-service van het hotel geregeld (heen en terug)...dus worden morgen voor de deur opgepikt. En dan onderweg naar het strand......
Ik hoop wel dat de WiFi in Hua Hin "iets" sneller is dan hier in het hotel, dat is toch makkelijker bloggen.
Speciaal voor ome Reinald dit keer geen shirtje van Bink zijn club op de foto, maar of je van de nieuwe foto's gelukkiger wordt???
En voor de mensen die er van af weten en zich druk maken om de ontstekingen in Bink zijn mondje, hij heeft er vrijwel geen last meer van en de oorzaak is waarschijnlijk zijn tanden die bezig zijn met doorkomen.


Misschien dat bink met een paar tandjes terug komt
Morgen een goede reis met de taxi en dat het in Hua Hun mooier weer is nog verder een hoop plezier xxxx tot morgen
Ziet er goed uit!